Jobb, jobb och mer jobb

Hej!
 
Nu sitter jag på jobbet 5e dagen öppning-stängning i rad, med ca 2 timmar kvar att jobba. Jag är van med 5 öppning-stängning i rad, men just idag känns det tungt eftersom jag vet att jag måste hit imorgon också, innan jag äntligen är lite ledig. Det känns som att jag går runt lite i ett vakuum, skjuter upp att göra massvis med saker som jag vet att jag måste göra innan jag flyttar (om mindre än 3 veckor). Det är ENORMT skönt att jag sa upp mig en vecka tidigt, hade inte gått ihop annars. Kommer ha fullt upp den där sista veckan ändå. 
 
I övrigt har jag haft en underbar helg, den tid som inte har tillbringats på jobbet. Jag har umgåtts med Julia och Nick, lyckats få med mina föräldrar på Max, råkat hälla ut en HEL (överdriver inte ens) lyxshake på golvet i deras bil. Kollat på barnfilm (bästa som finns) och bara varit allmänt degig och njutit. 
 
Nu måste jag bege mig tillbaka ut från lunchen, sista timmarna innan jag får åka hem igen. Grumpy nedan får spegla mitt morgonhumör.
 
Världens bästa morgonkaffe-mugg

Kommentera här: