Lovely tuesday

Hej!

Tisdag är här och jag är äntligen LEDIG! Jag har suttit hela förmiddagen med ett litet projekt jag håller på med, varvat med några delprov i sommarmatten, samt druckit flera liter te (typ). Jag har dessutom fått gosa med en väldigt trött Leo. Jag är verkligen på gott humör denna dag, den har varit produktiv och avslappnande!
 
Igår har jag fixat lite mer inför den nalkande flytten; jag adressändrade från och med 14e augusti, betalade min första räkning till Julia (fördelen med att flytta in i ett kollektiv, en person håller koll på allt sånt där) och betalade mottagningsavgiften inför nollningen. Fattar fortfarande inte riktigt att jag om exakt tre veckor kommer att börja skolan igen, det känns heeeelt galet! Jag börjar verkligen bli taggad nu, önskar att jag kunde kolla upp kurslitteratur redan nu så jag hade fått skumma lite vad jag faktiskt kommer att läsa första perioden. Men icke, det står bara "meddelas i samband med kursstart" på kurshemsidorna.
 
Nu ska jag alldeles strax klä på mig för att sedan gå in till stan och möta upp Nick. Lite höst-shopping väntar, jag slängde ju både skor och jacka efter vägen i Kanada så min höst/vinter-garderob behöver en liten uppfräschning. Trevlig tisdag, laget runt!
 
Trötter 

Kommentera här: