Tre bröder

Hej!
 
Nu är vi hemma från vår tripp till Stockholm, glada och nöjda med helgens eskapader. Jag har fått kvalitétstid med mina kusiner och min farbror, vi har fått se nya delar av Stockholm och ätit massvis med god mat. Idag fick jag dessutom träffa två små killar jag velat träffa länge - Nicks halvbröder, Rasmus och Emil. 
 
Rasmus på 6 år och Emil på 4, var de verkligen två små busfrön som hade längtat efter att få träffa sin storebror. Nick hade inte träffat dem på 2 år, vilket med tanke på deras ålder gör att de inte har så väldigt mycket minnen av honom. Jag tror däremot att deras mamma, Malin, har varit duktig på att berätta om honom och visa bilder, då det var väldigt uppenbart att de visste vem han var (även om de till en början var väldigt blyga). Efter ett tag så lossnade det dock, och de visade sig vara två riktiga kramkillar! Jag blev minst sagt lite kär i dem, otroligt söta och väluppfostrade grabbar. Man ser dessutom en slående likhet mellan Rasmus och Nick när han var liten - det syns att de är bröder. De fick låna min kamera att leka lite med, så de gjorde jobbet som fotograf åt mig denna gång! 
 
Nu är det bara att ladda om inför jobb, kommer att jobba mer eller mindre dagarna i sträck dessa sista tre veckor på jobbet. Får leva på denna sommars minnen under den tiden. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: